dinsdag 18 januari 2011

I see a red door and I want it painted black

Nou.. eerder donkerblauw..
Want dat is de kleur van mijn nagels nu ook! Catrice "hip queens wear blue jeans"! Ik ben gek op die kleur.. Ik ben gek op mijn nagellak! ik ben gek op nagels!

Tot mijn grote spijt moet ik toch zeggen dat ik, door dat ik gitaar speel, mijn nagels nooit echt lang kan laten groeien.. Want dan zou ik de fretten niet meer in kunnen drukken. Ik zou eventueel mijn rechterhand wel wat langer kunnen laten groeien maar dat vind ik er eigenlijk niet zo mooi uit zien (en dat weet ik doordat ik het wel eens heb geprobeerd...)

Maar nu! Doordat ik die kleur zo mooi vind laat ik hem aan jullie zien. Het is een donkere kleur, neigt een beetje naar zwart (vooral als het niet superlicht is buiten) en er zitten hele subtiele glimmertjes in. Maar dat valt amper op dus als je niet van glimmertjes houdt is dit ook een mooie kleur..

Met flits (zie je die glimmertjes zo heel subtiel zitten?) hier neigt hij trouwens
niet zo naar zwart.

Zonder flits (ik vin'm mooiii!)

Hihi en zo staat hij mij mij (terwijl ik doe alsof ik
verbaasd kijk maar eigenlijk mijn gaap inhoud?

Ik vind Catrice ook echt een fijn merk hoor, de nagellakjes kosten maar €2.50 (€2,50!) en ze smeren ook lekker uit. En verder vind ik de kleuren natuurlijk ook mooi, wat zeker een rol speelt. Ik heb zelf ongeveer 6 kleuren van Catrice.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rolling Stones - Paint it black

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!