woensdag 22 juni 2011

Ja ik tweet 't

Omg oke waarom heb ik niets met twitter? Het is gewoon dik niet mijn ding om mijn gevoelens te uiten in minder dan 160 tekens.. daarom heb ik ook niets met smsjes..

w8, ik ben smsverslaafd dus dat klopt niet.

Nou zijn mijn smsjes altijd meer van..

- Hee Jose fietsen we morgen samen naar school t vijfde (Q)
- Jup (A)
- Hee Jose waar ben je (Q)
- Verdwaald. Help! (A)
Of juist van die hele lange smsjes..

"Hee omg wist je dat druif en maagd ongeveer hetzelfde klinkt in het arabisch dus wat nou als je dan als moslim sterft in de jihad en dan in de hemel komt en er wachten 17 driuiven ipv maagden op je?"
En dan zal je net zien dat er niet terug wordt gesmst.. Zucht..

Tja.. Maar nou heb ik persoonlijk liever druiven dan maagden.. Gezien mijn seksuele voorkeur. Bij jongens heet dat toch anders? Knaap ofzo.. Ik las laatst iets over ontknapen dus ik dacht dat zal wel ontmaagden voor jongens zijn, alleen niemand kent de term ontknapen dus ik vraag me af of je niet meer bereikt door te zeggen ontmaagden, als je het over een jongen hebt. Als een soort van uniseks woord zegmaar.

Besides, wat doe je nou met twitter..

"OMG zit nu mijn nagels te lakken. Rood en Blauw"

Ja boeiend...

"OMG net HEERLIJKE scones gegeten bij de graaf"

Like I care...

Snap je.. ik snap het niet.. waarom wil iedereen al zijn gedachten met elkaar delen.. Ik kan je verzekeren, het zijn niet allemaal juweeltjes hoor..

Nouja ik moet niet zeuren, ik ben zelf ook net zo erg. Alleen ik heb zelf een hele Blog aangemaakt om mijn ideeën te delen..

Joseïsm.. Josism.. Klinkt wel gaaf. Misschien mijn eigen filosofische stroming op gaan richten?

Wat ik ook nog een keer wil doen: een minuut lang al mijn gedachten opschrijven. Zoals: ik heb nu buikpijn. Nu nog steeds. Nu nog steeds. goh wat zouden we eten vanavond. Ik denk sneller dan dat ik typ. Oeh wat een leuke jongen. Nog een leuke jongen. Nog een leuke jongen. Wat zou ik voor wiskunde hebben? Ik heb buikpijn.

Nouja, ook niet bijster interessant.

Ik hou maar gewoon een dagboek bij.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Kud - Ja ik tweet t

1 opmerking:

Leuke Reactie? Plaats hem hier!