dinsdag 25 juni 2013

Wat make-up kan doen

Ik ken maar weinig meisjes die geen make-up gebruiken. Ikzelf gebruik dagelijks in ieder geval een heleboel. Op youtube kijk ik dan ook heel vaak make-up tutorials. Voor degenen die niet weten wat dit zijn: dit zijn filmpjes van meiden die zichzelf op maken en dan uitleggen hoe zij dit doen en  welke producten en technieken zij gebruiken. Verslavend, ik kan het je zeggen.

Er zijn dus een heleboel filmpjes van meiden die zichzelf mooi maken. Maar ook filmpjes van meiden die zichzelf volledig transformeren tot heel iemand of iets anders. Deze filmpjes vind ik vaak nog tien keer fascinerender. Misschien niet zo draagbaar, maar heel erg leerzaam en het resultaat is dikwijls echt heel erg mooi.

Het leek mij leuk om hier een paar van die filmpjes met jullie te delen. Misschien ter inspiratie voor een verkleedfeestje? Of ter inspiratie voor een avondje op je kamer in je eentje 'spelend' met je make-up stash? ;-) Zeg nou niet dat jullie dat nooit doen..

Hier komen mijn favoriete 'extreme make-up tutorials'!!


Brrr, ik krijg de kriebels hiervan! Dit filmpje is van een meisje, Unlimitedelizabeth.
Ik volg haar verder niet op youtube maar deze look is gaaf! Klik hier om naar haar
youtubekanaal te gaan.


Ondanks de russische ondertiteling is dit één van mijn favorieten. De rillingen lopen
over mijn rug! Dit meisje heeft heel erg veel van dit soort filmpjes, echt een aanrader! Haar kanaal 
heet beautifulyouTV, klik hier om naar haar kanaal te gaan



Dit filmpje ken ik al heel lang. Het is gemaakt door een meisje, PromisePhan. Misschien komt de
naam 'Phan" je wel heel erg bekend voor, ze is namelijk het schoonzusje van de
wereldberoemde Michelle Phan. Michelle Phan is overigens één van mijn grote heldinnen,
 ze is zo mooi! Dit filmpje vind ik vooral fascinerend omdat ze zichzelf zo enorm transformeert! 
Klik hier om naar haar kanaal te gaan

Zo, dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag. Ik hoop dat jullie nu net zo geïnspireerd zijn als ik! 

Groetjesxxxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!