dinsdag 5 februari 2013

9gag.com zet me aan het denken: Scheermesjes

Kennen jullie 9gag? Vast wel. Zo niet: 9gag.com is een internetsite waarop iedereen, maar dan ook iedereen grappige afbeeldingen kan plaatsen. Grappige stripjes enzo. Ik kijk heel vaak op 9gag als ik écht niets meer kan verzinnen om mijn huiswerk maken mee uit te stellen, en ik ben niet de enige.

Ongeveer driekwart van wat op 9gag staat is niet grappig, niet leuk, of niet te begrijpen. Maar soms kom je nog wel eens dingen tegen waar je het helemaal mee eens ben. Ik zal er zo nu en dan eentje uitpikken en die aan jullie voorleggen. Deze keer:

Mee eens? Mee oneens?

Ik moest zo lachen toen ik de bovenstaande afbeelding zag. Het was namelijk precies de verwoording van mijn gedachte als ik zo'n reclame zie. Nouja, niet perse de exacte verwoording omdat ik in het Nederlands nadenk, maar ik denk dat jullie me wel snappen. 



Dit bedoel ik dus. Dat is toch niet realistisch meer jongens? Ik wéét dat Jennifer Lopez een ongelofelijk knappe vrouw is, maar dit geloof zelfs ík niet. Het is net als met die mascarareclames, dat ze je van die ongelofelijk volle rechte gesepareerde wimpers laten zien en dan ook nog eens gaan claimen dat het allemaal 'heulemaal echt' is. Jaja.. Maak dat de kat wijs.

Nouja ik snap ze ergens wel hoor, die Venus reclames.. Het is toch wel fijner om te kijken naar iemand met hele gladde benen op tv dan iemand die zijn ongelofelijke behaarde benen in de camera staat te wiebelen. En ik snap ook wel dat Jennifer Lopez niet met haar échte benen (als ik het zo mag noemen, of is 'natuurlijke benen' beter?) in beeld wil. 

En dan de hamvraag: Trappen we hierin? Volmondig, op drie: JA. Ja we trappen er in. Ja ik trap er in. Ja. Ik wil óók zulke benen. En doe mij die bruine teint er dan ook maar bij. Dat zouden ze moeten uitvinden. Scheercrème die tegelijkertijd zelfbruint. Daar zou je goede reclame mee kunnen maken. Mevrouw Lopez die haar perfect bruine benen insmeert met de nieuwe instant-bruin-scheercrème om ze een nóg gezondere teint te bezorgen. Haha. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!