woensdag 18 mei 2011

Beugel Updat #3


jahoor, het is inmiddels al wel een tijdje geleden dat ik het erover had, maar hij zit er nog steeds. Mijn plaatje. Hij is misschien niet zo irritant meer als hij ooit was, maar toch. Scheelt niet veel. Maar nu heeft mijn orthodontist nóg een leuke manier gevonden om me te treiteren. Hij dacht: Ik stop er nog een beugel bij! Dus nu, presenteer ik vandaag, aan jullie: Mijn slotjesbeugel die alleen onder zit!!! JEEEEEJ!!!!!

Ik zit te twijfelen of ik moet laten zien hoe het eruit ziet, mijn tanden staan erg scheef en ik schaam me ervoor. Dus als middenweg zal je op 'verder lezen' moeten klikken om het te zien, anders vind ik het.. niet leuk. Ik bedoel misschien wil je het wel helemaal niet zien.

 
Dit is dus mijn beugel:


Ja, ik heb roze elastiekjes erin. Leuk he. In het echt valt het meer op. Maar zie je hoe rampzalig het eruit ziet? Gelukkig gaat daar nu wat aan gedaan worden.

Het doet trouwens wel echt enorm veel pijn nu, ik kan amper dingen eten. Alleen ijsjes. Maar daar zit ik niet zo mee. Haha. Haha.

Misschien mag volgende maand mijn plateau eruit, en dan kan boven ook een slotjesbeugel komen. Dat gaat minder lang duren omdat mijn bovenste tanden minder scheef staan, het is maar één tand die teruggezet moet worden. Jeej! Eindelijk gaat het de goede kant op!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

  1. beugels zijn hip joh! Je hoeft je er helemaal niet voor te schamen hoor meis!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuke Reactie? Plaats hem hier!