zondag 22 mei 2011

Inspirerende teksten.

Ik heb wel vaker posts gemaakt over inspirerende afbeeldingen die ik had gevonden op het world wide web. Nu dacht ik: "Maar ik kan wel meer inspirerende dingen bedenken dan alleen maar plaatjes, zoals teksten uit liedjes enzo!" Dus bij deze, bedacht ik me, waarom zou ik jullie niet mijn favoriete inspirerende liedteksten laten zien?



Well if this is the face of a sinner, and if heaven is not so forgiving, well I don't care cause I won't know anybody there
The Script - Anybody There

I can't do what ten people tell me to do, so I guess I'll remain the same
Otis Reading - sittin'on the doc of a bay

When you're weary
Feeling small
When Tears are in your eyes
I will dry them all
Simon and garfunkel - Bridge over Troubled water

I'm not just some dramaqueen
Cause it's where you're at, not where you've been
Amy Winehouse - Help yourself

Ik denk dat dat voor nu wel even genoeg was. Alle liedje die ik liet zien hierboven zijn het beluisteren waard. Als jullie dit leuk vinden kan ik dit wel vaker doen. Nu overrompelde ik mezelf er een beetje mee en ik weet zeker dat er de komende dagen nog veel meer inspirerende teksten mij tebinnen zullen schieten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Otis Reading - Doc of a bay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!