dinsdag 24 mei 2011

Er zijn 100 kleine feestjes in een jaar...

Vooral nu. Want, dames en heren, het moment is aangebroken. Dit is officieel én inofficieel het hondertste bericht op http://www.goudlokjezone.blogspot.com/!!!!!!!


Ik vind dat bijzonder. Want: in mijn korte leventje ben ik al aan vele dingen begonnen. Ik heb al veel gedaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik vooral in één ding heel erg goed ben: Het niet afmaken van dingen. Het is iets waar ik een hekel aan heb, maar ik doe het zelf toch. Net als iedereen schat noemen. Verschrikkelijk. Doe ik ook echt al-tijd. Hè schat ;)

Maar dit dreigt de goede kant op te gaan. Ik post regelmatig en ik heb er plezier in. Steeds meer mensen reageren af en toe (blijf vooral doen, ik vind het geweldig leuk!) en steeds meer mensen lezen mijn blog. Laatst is er zelfs gegoogled op de naam 'goudlokje zone blog'. Nou, volgens mij kan dat er maar één zijn, en dat ben ik!

Al met al vind ik dat het wel lekker gaat. Als ik me slecht voel schrijf ik een vrolijk bericht en ik voel me gelijk beter. Ik denk dat het magie is.

Nee nu alle gekheid op het daarvoor bestemde stokje. Een vriend van me vertelde dat iedereen in minstens drie dingen HEUL ERG GOED is. Ik weet nog niet precies wat mijn drie dingen zijn, maar ik weet in ieder geval dat ik hiermee een goed begin heb gemaakt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Queen - it's a kind of magic

1 opmerking:

Leuke Reactie? Plaats hem hier!