zondag 1 mei 2011

I don't know if it's something about you..

Heuuule goede middag dames en heren :)

Gisteren lekker gefeest op koninginnendag (en misschien ook koninginnennacht)? Ik niet. Ik heb een instant hekel aan koninginnendag. En waarom: Nou omdat de dag erna is het één mei, en één mei is de dag van de arbeid, en dat vind ik veeeeel belangrijker en het wordt ook op de hele wereld gevierd behálve in Nederland. Dus dat is vandaag. Vandaag is het de dag van de arbeid.
Net als dat ze overal hun eigen burgemeester kiezen behálve in Nederland. Ik vind de koningin saai, ik heb verder geen relatie met haar en ik voel ook niet veel meer voor haar dan voor elk ander persoon op de wereld die ik nog nooit heb gezien. Waarom zou ik wel haar verjaardag vieren? Viert zij de mijne dan?

Ik heb niets tegen de koningin zelf, begrijp me niet verkeerd. Ze lijkt me een toffe peer, maar ik vind koninginnendag gewoon irritante opschmuk. Zo. Dat moest maar eens gezegd worden vond ik.

Afgezien van dat vind ik oranje trouwens wél een hele mooie kleur. Maar ik wordt er een beetje misselijk van als we met z'n allen op een enorm plein in, wat was het, zwitserland ofzo, naar een voetbalwedstrijd zitten te kijken. Nouja, och. Ook wel gezellig.

Maar weetje wat ik nou nog een keer wil doen? Naar een festival ofzo. Lijkt me echt gezellig joh! Wie gaat er mee?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!