zondag 29 mei 2011

Geschiedenis Essay's

Even een korte persoonlijke update tussendoor. Dat moet ook eens een keertje kunnen.

Ik ben op dit moment hard aan het werk voor school, binnenkort heb ik allemaal toetsweken, en dat is natuurlijk hartstikke naaiend want ja, helemaal aan het einde van het jaar nog even keihard werken, daar beleeft bijna niemand plezier aan. Het is als de eindsprint in de tour de France.

Ik ben nu bijvoorbeeld een essay aan het schrijven voor geschiedenis. Dit, dames en heren, wordt een betoog over waarom ik vind dat de verbeteringen aan het uurwerk één van de belangrijkste ontwikkelingen in de renaissance is geweest. Ja, juist.

Over drie weken heb ik een school examen (SE) van geschiedenis over de eerste vijf hoofdstukken. Dus alle hoofdstukken die we dit jaar hebben behandeld. Dus 23 paragraven. Daarnaast heb ik een aardrijkskunde SE over een heel boek (maak je geen zorgen, we hebben er drie) en mag ik ook nog eens drie uur lang gaan debatteren over waarom ik vind dat Mark en Mohammed aan elkaar gelijk staan op de werkvloer (zie rapport: "liever mark dan mohammed", of nouja, zie maar liever niet want het is 111 pagina's lang) Verder heb ik de eer om 23 juni met mevrouw Bijsterveld te gaan praten, ja inderdaad, de minister van onderwijs. Gelukkig is dat aan het einde van mijn toetsweek.

En dat alles in de wetenschap dat mijn beste vriend nu al vakantie heeft. Geweldig.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!