maandag 9 mei 2011

Oh shit....

Ik dacht dat het vorige bericht al afgeschreven was. Maar het is een gek bericht, dus nu even een leuker bericht over Erika van Dam. Dat wat er dus eigenlijk had horen te staan bij de vorige post, maar er niet stond.

De site, ik liep er toevallig tegenaan en was gelijk geboeid. Superleuk geschreven, echt heel apart. Volgens mij is hij niet zo bekend, maar hé, dat is niet altijd slecht! Het is gewoon nog niet zo doorgedrongen. Het is ook een vrij uniek concept volgens mij, een verhaal dat zich als blog spint. Of hoe moet je dat zeggen?

Ook het onderwerp, een paaldansende huisvrouw. Ik ben gek op chicklits en dit doet mij er een beetje aan denken. Ja, ik meen het. Ze zouden het moeten uitgeven als het klaar was.

Dat wilde ik dus eigenlijk nog bij de vorige post zeggen, maar dat staat er niet. Vreemd, maar toch.

Nog even de link (die ik in de eerste instantie ook al fout gedaan had!) http://www.erikavandam.blogspot.com/

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!