zaterdag 7 mei 2011

Wisten jullie al...

Dat goudlokjezone een eigen e-mailadress heeft? Goudlokjezone@hotmail.com. Da's pas echt gaaf! Je kunt deze vinden onder het tabje "over mij + contact", Dus mocht je vragen en/of opmerkingen hebben kun je hier terecht, ik lees ze zeker en beantwoord ze zo snel mogelijk.



Leuk toch? Dus nu kan ik lekker professioneel te werk gaan. Moet ik binnenkort ook maar eens de telefoon op gaan nemen met "Met Goudlokjezone.blogspot.com, waarmee kan ik u helpen"?

Verder.. Tja, ach het is vakantie! Ik geniet van mijn vakantie, lekker ff uitslapen. Ik moet wel nodig uitslapen. Ik word altijd 's ochtends wakker en dan is het eerste wat ik me afvraag: "I het weekend"? En als het antwoord ja is draai ik me nog een keer om, is het antwoord nee, dan draai ik me stiekem ook nog een keer om ;)

Om af te sluiten nog even een leuk plaatje dat ik genakt heb van http://www.froot.nl/:


Ik vind 'm treffend.



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!