donderdag 28 april 2011

Let your body waddle

My name is.. My name is.. My name is..

Slim Shadyyyyyy

Oke, niet míjn naam, obviously. Maar dit is de bijnaam van Marshall Mathers, bij de meesten ook wel bekend als Eminem.

Ik vind eminem geweldig! Zijn liedjes gaan ergens over en als je ze op vol volume hebt staan houdt je hoofd geen plaats meer over om te denken aan andere dingen. Maar ook gewoon het verhaal achter meneer Mathers. Alleenstaande moeder met kind, vaak verhuist, vaak van school gewisseld, veel gepest.. Hij wilde een stripheld worden omdat hij dan niet meer bang hoefde te zijn. Nouja de rest van het verhaal kunnen jullie op wikipedia lezen, ik hou er niet zo van informatie te verstrekken die ik bijna direct van wikipedia heb.

En.. Om eerlijk te zijn vind ik eminem ook best wel een lekker ding.





Maar weetje, ik val ook wel een beetje op zulk soort jongens. Ik vind ze altijd wel.. schattig. Alleen volgens mij is hij blond van zichzelf, dat is een tegenvaller want ik val niet op blond. Hè jammer.

Ik heb zelf 2 cd's van eminem, relapse en recovery. Ik vind recovery leuker dan relapse, om eerlijk te zijn, al vind ik relapse wel heel creatief.

Mijn lievelingsnummers van Eminem zijn: When I'm gone, Not affraid en No Love.

Hebben jullie ook zo'n muziekheld? Vinden jullie Eminem ook goed?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



I need a doctor - Eminem + Dr Dre


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!