maandag 24 januari 2011

Blaffende honden lopen in zeven sloten tegelijk

Toen ik klein was, en nog naar de oppas ging, moest ik iedere morgen om half zeven opstaan. Ik werd door mijn ouders gewassen (ik was nog heel klein), gevoerd, en aangekleed. Dat alles ging goed, tot we bij de sokken aankwamen. Ik was Bloedirritant (mét hoofdletter B) als het om sokken ging. Ik hield totaal echt helemaal 100% niet van sokken. En dat liet ik merken. Mijn ouders kunnen daar nog steeds hilarische anekdotes over vertellen.



Anyways, ik zat ooit met een vriendin van me te praten, toen zij opeens opmerkte dat het heerlijkste gevoel van de wereld, het gevoel van nieuwe sokken was. Huh? Dacht ik, allang over mijn sokkenfobie heen, hoe komt ze dáár nou weer bij? Maar toen toevallig een week later kocht ik daadwerkelijk nieuwe sokken en inderdaad viel het me op dat het gevoel van die knisperschone zachte katoen aan mijn koude voetjes, echt heel goed was.

Ik besloot op onderzoek uit te gaan naar hét perfecte paar sokken.

Welke sokken heb ik daarvoor gebruikt?
- sokken van de zeeman (ik ben nog steeds een béétje vreemd met sokken, en deze zaten echt niet lekker dus die heb ik alweer weg gegeven)
- sokken van de Makro (I *love* de Makro..)
- sokken van Puma.


'

Hihi, deze had ik niet gekocht maar ze zijn wel extraordinair cool!

Ik had de Makro sokken niet meer in de verpakking zitten. Ik had nog een extra pakje zeemansokken maar daar ben ik vergeten een foto van te maken, en heb ze net weggegeven aan een collega van mijn moeder. Van de Puma sokken had ik ook nog een extra pakje.

Welke zitten nou het lekkerste?
Zoals ik al zei vond ik die van de zeeman echt niet lekker zitten. Ik snap dat voor een normaal mens het geen reet uitmaakt maar voor mij wel degelijk. Ik vond de stof niet lekker, te ruw. En ze schoven bij, daar kan ik echt niet tegen, als sokken schuiven in je schoen. Ook zit dat randje dat altijd bovenop je tenen zit niet lekker. Do you know what I mean?

Die van de Makro zijn eigenlijk best wel oké. Ze zijn niet echt fantastisch, maar het beruchte 'randje' zit niet vervelend. Het enige wat ik tegen ze heb is dat ze niet echt lekker aanvoelen.. niet heel verkeerd maar niet zo lekker als de..

Puma sokken. Deze zijn echt mijn favoriet. Ik had ook al heel veel paar voordat ik deze nieuwe kocht en ik droeg eigenlijk al nooit anders, dus misschien ben ik wel bevooroordeeld. Maar ik heb eerlijk waar ook met die andere sokken rondgelopen en ik vond ze bij lange na niet zo lekker zitten als mijn puma's. Ik denk dat het komt omdat er vrij hoog percentage katoen in zit, dat ik dat heel lekker vind zitten ofzo. Maar wat mij betreft gooi ik de rest in de prullenmand en leef ik verder op mijn Puma's. Al heb ik wel altijd met Puma's dat ze vrij snel slijten. Maar dat kan aan mij liggen.. Het kan natuurlijk ook dat ik ze gewoon heel vaak draag.

Ik denk nu overigens ook een oplossing te hebben gevonden voor het feit dat ik zo slecht ben in sport (ik ben echt heel slecht in sport): Ik draag Puma sokken bij Adidas schoenen. En dat zijn concurrenten van elkaar dus dat gaat niet. Die gaan vloeken ofzo. Hahaha grote onzin natuurlijk maar altijd grappig om te schrijven.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Eminem - Bagpipes from Bagdad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!