maandag 31 januari 2011

He's just too hard to ignore

Ik vond dat Tyson Ritter een beetje vaak voorkwam op mijn blog, dus ik dacht, hee, waarom schrijf ik niet een stukje over die ge-ni-ale film "The House Bunny"'. En toen dacht ik, ik heb toch geen leven, laat ik gewoon een soort van filmmarathon doen. Ik vertel wat over leuke films op mijn geniaal grappige manier en jullie klagen dat ik geen interessante stukjes meer schrijf. Dus bij nader inzien doe ik dat toch maar niet, hoe leuk ik het ook vind. Ik doe het gewoon af en toe.

Dus vandaag over The House Bunny.





Even wat saaie feitjes:
De regisseur is.. Fred Wolf. Hij heeft geen eigen pagina op wikipedia dus ik denk dat hij niet zo gek veel voorstelt.
Het hoofdpersonage wordt gespeeld door Anna Faris, die, onder andere, in scary movie 2 3 4 en 5 en  "my super ex-girlfriend" speelt. Leuk he!

Dan heb je nog Emma stone, definetly een favoriet van me, die speelt natuurlijk ook mee.

en... niet te vergeten de baas van de Playboy.. Hugh Hefner.. as himself..

Oke.. het verhaal in 5 regels (als me dat gaat lukken, anders 6, of 7..)
1) Het gaat over een meisje, Shelly, een playboy bunny die leeft in de befaamde Playboy mansion.
2) Maar.. Shelly is al 27 (59 in bunny-jaren) en wordt eruit gegooid door "Hef" himself omdat ze te oud is.
3) Shelly laat d'r kop niet hangen en gaat op zoek naar een nieuwe woonplaats, en wordt de huismoeder bij de zusterschap Zeta Alfa Zeta  (sorority, dat wat ze in Amerika hebben..), een stel grijze muizen zonder vrienden.
4) Helaas staat de zusterschap op het randje van fallissement, en het enige manier om ze te redden is om meer zusters te krijgen en daarvoor moeten ze populair worden..
5) En daar gaat shelly voor zorgen!
5,5) Maar... wilde Hugh Hefner Shelly eigenlijk wel kwijt?

(hihi toch gelukt in 5.5 regels!!)

Omg ik heb alleen slecht nieuws, mijn favoriete scène staat niet op youtube.. Weetjewat.. ik ga hem er zelf op zetten.. als dat lukt.. hopelijk.. Nee.. het lukt niet.. Palatapus Sh*t.

Dan een andere..

De Trailer, altijd leuk.

Oke dus wat ik zo leuk vind aan deze film: Het is echt zo'n film waar je niet bij moet janken, alleen maar lachen. Ik moest veel lachen. En het is geen ingewikkelde film, je kunt hem gewoon aanzetten onder het nagels lakken/logeerpartijtje/etc

Ik heb dan wel mijn lievelingsscène niet, ik heb wel wat plaatjes geknipt uit de film, kijk maar!

















Hihi... ziet er leuk uit toch??

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Zeta song - house bunny song

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!