zondag 16 januari 2011

Vous pouvez m'indiquer le chemin s'il vous plaît?

PAAAARIIIIIIIS! Concrete jungle where dreams are maaaade oooof! Onee, wacht dat was dat andere liedje. *wist ik wel hoor*

Ik wil zooo zooo graag naar Parijs. Ik ben er al een keer heen geweest maar toen zijn we nooit aangekomen omdat de auto ermee ophield halverwege haha.

Maar we gaan met Pasen weer een poging wagen en dit keer moet het wel lukken want het is niet alleen een lang weekend maar ook nog eens mijn verjaardag (ik ben dit jaar op goede vrijdag jarig)

Het is gewoon de stad. De stad van de liefde, de stad van de lichtjes.. De stad van de leuke jongens (ook niet geheel onbelangrijk) Ik wil er gewoon heen (al is het maar om een leuke jongen aan de haak te slaan)

Ik kan serieus niet wachten!

Dus ik dacht, hee hier een paar random pics van Parijs, om alvast in de sfeer te komen:





xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!