donderdag 13 januari 2011

I read the news today oh boy..

Ik was dinsdag in het klooster (muziek/theater/dansschool en heeft ook een eigen theater) voor gitaarles. Dinsdagavond. Dat is verder niet zo bijzonder, ik ben niet zo goed en ik speel ook nog niet zo lang, maar wat wel bijzonder was, was dat mijn grote held, Javier Guzman, op het zelfde moment ook in het klooster aanwezig was voor een voorstelling. in ieder geval dat stond op het prikbord. Ik ben dus extra langzaam door de gang naar de trap gelopen in de hoop een glimp van hem op te vangen, maar natuurlijk niets van hem gemerkt. Och, dat kan. Maar ik vond het wel eventjes heel erg cool.

Dat zijn van die leine dingetjes die mij dan altijd weer vrolijk maken, een soort van complimentjes. Ja oke misschien klinkt het vreemd maar ik geloof eigenlijk wel in de wet van aantrekkingskracht. Als ik me goed voel gaat alles goed. Als ik denk "shit he, dat kan ik dus echt niet, dat gaat me nooit lukken", dan gáát het me ook nooit lukken. Zoals als ik heel erg zin heb in chinees, dat we dan ook toevallig net chinees gaan eten. Dat soort dingen. Nee echt, zulke dingen overkomen mij wekelijks. En als ik een slechte dag heb dat alles dan ook direct helemaal fout gaat. Tenzij ik mijn instelling verander natuurlijk. Klinkt wonderschoon allemaal he? Is het ook.

Dus, begin vandaag met je leven een beetje minder kut te maken door te denken aan iets leuks, je zult zien dat je meteen vrolijk wordt. En als je eenmaal vrolijk bent, gaat alles beter.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Legally Blonde the Musical: Positive

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!