zaterdag 15 januari 2011

Thermoskan thee? check.. Bitterkoekjes? check.. Slobberbroek? check..

Weekend.. OHMYGOD. Ik vind dat de weekenden altijd veel en veel te snel weer voorbij zijn. We zouden alles eigenlijk moeten omdraaien. Twee dagen school/werken en vijf dagen weekend. Vooral nu. Woensdag aanstaande begint mijn toetsweek en ik zit te leren leren leren leren leren leren leren. Ik kan niet zo goed leren. Leren rijmt op concentreren en dat kan ik ook niet zo goed. Ik kan het wel proberen, wat weer rijmt op leren en concentreren maar het probleem is dat ik liever koekjes wil consumeren, en dat lijkt op conentreren maar is toch iets heel anders. Tenzij je geconcentreerd koekjes gaat eten natuurlijk. Maar van alleen maar consumeren wordt je dik en ik heb een beetje een fobie om dik te worden, zoals mijn moeder het altijd zegt. Het is een beetje een uit de hand gelopen hobby om gezond te willen blijven. Ik ga minimaal twee keer per week naar de sportschool en ik eet het liefste alleen maar sla en cola zero. Ik heb alleen één zwak en dat zijn bitteroekjes. Jummiejumjumjum.
Ik heb trouwens nog wel meer zwakken hoor, cake, taart, soesjes, ijsjes, pudding, warme chocolademelk..

Hmn... Misschien valt die fobie toch wel mee hahahaha. en ik krijg honger van dit bericht.
Nee ik heb ook geen eetstoornis want ik eet braaf 3 maaltijden per dag en twee stuks fruit en aardappelen en vlees en soms ook wel eens knakworsjes tussen de middag. Knakworsjes.. weer een zwak..

Ik hou ook heel erg van tosties hamkaas. En nog iets: ik ben gek op tosti Knakworst. Is dat erg? ja dat is erg. O en ik eet appelmoes. Ook een zwak.

Ik ben toch maar een persoon met veel zwakken he... haha.

Maar ik heb niet zo snel honger of trek. Dat is iets waar ik heel erg aan moet werken. Wat ik altijd grappig vind is mensen die denken dat je wat moet eten. Ik was ooit eens bij een vriend die de koelkas opentrok en zei: wat wil je drinken? ik: doe maar gewoon eeehm.. thee? oke.. hij: wil je er wat lekkers bij? ik: nee dankje. Hij: wil je een stukje fruit? ik: nee..? Hij: wil je een tomaat? ik: nee.. Hij: wil je een stukje kokosbrood? ik: nee.. Hij: O.. óó dan wil je vast wel een appelmoesje! ik: nee... Hij: O. Nou, ik wel.

Ik ben trouwens ook gék op roerbakei. Met tomaat.

Ik heb honger gekregen, ik ga de zak met bitterkoekjes openmaken die ik zojuist gekocht heb.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Queen, Fat bottomed girls

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!