zondag 30 januari 2011

Less than 3, less than 3

Ik ben verliefd. Echte, pure, oprechte internetverliefdheid. Kennen jullie dat ook? En dan ben ik niet verliefd op één, maar op wel meerdere internetpersoonlijkheden. Mensen, die ik stuk voor stuk alleen maar ken via internet.

Als eerste: Ryan Higa aka Nigahiga.

Ik heb volgens mij bijna ál zijn video's gezien. Ik vind hem grappig, leuk, scherp, en eehmm.. knap.. hihi.


Javier! Valt het op? ik ben best wel heel fan van hem. Eigenlijk. Hij doet me denken aan.. Ergens aan.. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed waaraan maar ik vind zijn humor leuk en ik vind hem grappig en hij zegt altijd precies wat ik ook vind.



Tyson Ritter.. Die hebben jullie ook al eens voorbij zien komen haha! Zanger van All American Rejects, Acteur, Model, heeft ooit een geweldige quote over Amy Winehouse gezegt waar ik het helemaal mee eens was.. Maar die ga ik niet herhalen want hij was alleen leuk als hij het zei.

*zucht*...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Ryan Higa - Shed a Tear.

p.s., Al deze foto's zijn geknipt uit youtubefilmpjes ivm met eventuele copyright.

Less than 3, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!