zaterdag 29 januari 2011

Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd.

Weetje wat me te binnen schoot? Volgens mij heb ik me nooit echt netjes voorgesteld. Dat zal ik dus maar eventjes doen.

Mijn naam is José (José Marieke), ik ben 15 jaar, word 22 april 16 (ben dus een stier) en ik woon in Linschoten.

Kennen jullie Op Zoek Naar Zorro? Nou die Dennis de Groot die geeft nederlands op de andere locatie van mijn school. Ik zit op het Minkema College in V4(B). En hij geeft les op de vmbo locatie. Cool he.

Ik zit dus op het Minkema College. Ik heb geen flauw idee waar die naam vandaan komt eigenlijk. Ik zit op VWO Atheneum en ik vind het een pokkewerk dit jaar. Ik leer de eelt van mijn voeten. Zet me een sombrero op en noem me een aardbei.

Mijn hobby's zijn gitaarspelen en lezen. Ik hou van feestjes, maar niet teveel, want ik hou ook weer van thuis zijn. Ik ga heel vaak naar Duitsland en ik heb geen baan maar ik zoek er wel eentje (iemand suggesties?). Ik rook niet, ik ben nooit dronken en ik denk dat de laatste keer dat ik te laat thuiskwam was toen ik een klein meisje hielp haar moeder te vinden in het centrum van Woerden, een leuk pitoressssk stadje waar ik dichtbij woon. Ik ben zo braaf als het maar zijn kan dus.

Ik ben zo iemand met een lievelingsonderbroek. Die ik gisteren weg heb moeten gooien omdat hij kapot was. Mijn lievelingskleur is bruin. Mijn lievelingsmuziek, oh begin er niet over ik heb nogal een breeeeed scala van allemaal muziek die ik leuk vind..

De liefde van mijn leven heb ik gevonden, hij staat beneden in zn kooit, en hij heet Poetin.







Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo gek veel foto's van mezelf heb...  Ah wacht nog eentje:



En nog één:


Niet al te flatterend.

Hihi. Nu hebben jullie een goed beeld van me denk ik. Are there any questions?



xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Amy Winehouse - Fuck Me Pumps


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!