vrijdag 28 januari 2011

It feels like eehm.. maybe..

In the beginning, there was nothing but rock.
But than, suddenly, somebody invented the wheel..
AND THAN YOU'VE GOT ROCK'N ROLL!!!!!!

Alle swingende suikerkransjes bij elkaar, wat een verhaal. Ik wil het met jullie gaan hebben over de puberproblemenperiode. Oftewel de 3p's die niets met economie te maken hebben. Ik wil het hebben over puur, het leven. Ik ken mensen die van alles een probleem maken. Ik deed dat ook hoor. Maar nu niet meer. Want ik heb ontdekt dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt als je altijd overal een uitzondering in wilt zijn.

Je bent geweldig en uniek. Echt waar, maar je bent ook een mens. Mensen moeten 8 à 9 uur slapen per nacht en je houdt het echt niet lang vol om 4 weken lang (laat staan een half jaar...) maar 3 uur per nacht te slapen. Dat heet overdrijven.

Ook weet je diep van binnen wel dat school belangrijk is, en dat niet alles wat educatief is, ook stom is. Je weet hoogstwaarschijnlijk ook dat niet ontbijten je alleen maar dikker maakt en normale mensen alleen maar kotsen als ze ziek zijn.

Muziek is belangrijk maar er een drama van maken dat de batterij van je Ipod leeg is vind ik wat te ver gaan. En je overleeft het echt wel als je een keertje géén 300 smsjes per dag stuurt.

Je bent uniek en speciaal en geweldig en een mens, yeah right. En daarin zijn we allemaal gelijk. Je kan niet altijd overal van afwijken. Geen uitzondering zijn op iedereen. Niet alles draait om jou en iemand met een leuk idee hoef je ook niet meteen na te apen.

Aandacht is leuk maar soms is het beter om je klep te houden.

"I like to be able to shout, but I wish I could be quiet.
When I'n quiet people think I'm sad, and usually I am.
Sometimes, when I'm at a trainstation, somewehere big, and noisy,
I feel like I have to put my bags down and shout things out
'cause I've got something to say. Don't you want to share the guilt?"

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Harrie Jekkers - Ik Hou Van Mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!