maandag 4 april 2011

All she wanna do is rub my face in the dirt

Laatst schreef ik over mijn adidas vest, waar ik verliefd op ben, misschien leuk om even een foto te plaatsen:

T-shirt:Rolling Stones/Vest:Adidas/Broek:Scapino

Maar nu datgene waar ik nu over ga schrijven. Spinnenpotenmascara. Ik heb er zelf echt een hekel aan en ik vind het ook niet mooi staan, heel erg onverzorgd. Het komt door het gebruik van oude mascara, of heel erg veel mascara. Of heel erg veel oude mascara.


Ik bedoel dit:


Klonterig en JUK. En ja, haha, dit is mijn oog.

Ja, inderdaag, het is mijn oog. Waarom, in godsnaam doe ik dit mijzelf aan? Ehh.. Ik draag nooit zoveel mascara het is gewoon omdat ik het wilde laten zien. Ter illustratie. Ik vond mijn oude mascara en ik ging hem proberen en toen kwam dit eruit. 




Het totaalplaatje


 Nouja als ik dus iets lelijk vind.. Het is echt absoluut niet goed. Het is net als een tampon hergebruiken vind ik. Ik bedoel IEL dat doe je ook niet dat is vies. Nou dit ook. Oké een tampon hergebruiken is ietsjes erger. Maar ik bedoel moet je kijken wat een troep het is als ik het eraf moet halen:



En dan pas, na heeeel veeel moeite:


Jeeeej mijn wimpers als ze naakt zijn!
Leuk detail trouwens:


Look at me!!

Zijn jullie het met me eens en vinden jullie dit lelijk, of is het juist cool en moet ik niet zeuren?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

Leuke Reactie? Plaats hem hier!