zaterdag 16 april 2011

j'ai essayé quelque chose de nouveau.. eeehm iets nieuws geprobeerd

Ik moet aan mijn frans gaan werken. Nevermind, ik heb iets leuks gevonden bij de albert heijn naast de blikjes dr Pepper (dr Pepperrrr!!!): Carpe diem. Wtf, zou je denken? Nou dat dacht ik dus ook. Rede te meer om het te kopen!



Alleen die fles al is een reden om hem te kopen. Doet mij denken aan de tijd dat men nog naar de herberg ging en in de gelachkamer ging zitten en vroeg om 'n rooie en dat iedereen dan begreep wat dat was. Ja, de middeleeuwen dus. Niet kabouter plop.

Welnu, waaruit bestaat dit wonderbaarlijke drankje?



Oehw yummie! Melkzuurbacteriën!

Carpe Diem Kombucha, Drinken met een reden. Dat is
nog eens een statement.

Nouja ik vind het dus best wel lekker. Heel verfrissend op warmere dagen ook. Net was de fles nog bijna vol, toen kwam mijn vader langs en nu is hij bijna leeg. Dus kijk uit, sommige mensen vinden het wel heul lekker.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


perfect day - Hoku

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!