dinsdag 12 april 2011

I've got it! + baalding

Heeeeee jongens en meisjes, vooral meisjes bij dit onderwerp denk ik. Ik heb eindelijk EINDELIJK mintkleurige nagellak. Ik was echt totaal blut op 8 euro na, en ik liep ertegen aan, en ik heb mijn laatste acht euro uitgegeven aan deze nagellak.

Deze nagellak:


Jeeeeeeeej! Ik durf te wedden dat sommigen van jullie hem echt lelijk vinden, maar ik niet. Ik ben gek op dit soort kleuren.

Nu mijn baalding, check mijn wijsvinger. Ultrakorte nagels, dat moet even omdat ik gitaarspeel. En ik ben een beetje te weg doorgeschoten bij die vinger, daarom ziet het er niet uit, sorry daarvoor.

Het merk is trouwens Rimmel London, hij was tussen de 6 en de 8 euro en hij claimt er tien dagen op te blijven zitten zonder te chippen, maar wie gelooft dat nou?

Zo, dat was weer mijn nagelding, het is alweer een tijdje geleden sinds de vorige (dat was nog die van catrice) en deze is zijn geld dubbel en dwars waard vind ik. Smeert goed, dekt goed, geen shimmer gewoon creamy.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1 opmerking:

Leuke Reactie? Plaats hem hier!