maandag 18 april 2011

Tussenuur

Heeee ik vroeg me af: wat doen jullie in jullie tussenuren op school? Je weet wel, die uren waarop je niets zit te doen en in de mediatheek op zoek bent naar plezier... Dat niet te vinden is omdat je in mijn geval een werkstuk over anoftalmie (ja, dat bestaat) in elkaar moet flansen? Ga je een leuke jongen versieren? Ga je op facebook en/of hyves? Of ga je naar de stad/mcdonalds? Ik ben altijd heel saai zelf, ik ga werken. Behalve als er een leuke jongen in de buurt is, wat nooit het geval is. Want ik zit op een school waarop geen leuke jongens zitten. Ook gewoon écht niet.

Wat best een probleem is. Op schoolfeesten enzo.

Maar, wat doen jullie in een tussenuur?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

snap - the power

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!