vrijdag 22 april 2011

Sweet Sixteen

Go, go, go, go
Go, go, go José

It's your birthday
We gon' party like it's yo birthday
We gon' sip Bacardi like it's yo birthday
And you know we don't give a fuck It's not your birthday!
MAAR HET IS WÉL MIJN BIRTHDAY?!

Vandaag precies 16 jaar geleden, in een klein en zéér gereformeerd dorpje.. Werd er een kleine meid genaamd José Marieke geboren. Eigenlijk kwam in in het ziekenhuis ter wereld via de keizersnede, maar het klinkt leuker zo.

Anyway, Dat was dus precies 16 jaar geleden. Ik ben nu 16. Ik mag roken. En drinken. En brommerrijden. Niet dat ik dat doe, maar ik mag het. En 16 klinkt zó veel cooler dan 15.

Dit is eveneens een mijlpaal in mijn leven. Daar ik, vandaag, in Parijs zit. Voor de eerste keer. Parijs... Wie had dat nou gedacht! Ik zit ook midden in de toetsweek dus dat is meteen ook lachen, hebben ze weer geweldig gepland he.. ;)

Maar ik ben jarig. Jarig. Jarig. Jarig.

Hiep Hiep Hoera!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fijne Goede Vrijdag trouwens nog en veeeeeeeeeeel plezier met deze extra vrije dag ;)


50 Cent - In da club

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!