vrijdag 1 april 2011

I'll never be your beast of Burden

The Rolling stones, OMG hoe vet zijn die. Echt oldskool. Ik HOU van oldskool.

Ik heb bijvoorbeeld ook een écht rollingstones fanshirt. De Beatles waren beter, maar de rolling stones zijn ook echt heel cool..

kijk maar!




Nou.. Helemaal geweldig vind ik. Ik draag het ook echt heel vaak. Ik moest laatst voorspelen met mijn gitaar en toen had ik van te voren al tegen zo'n jongen gezegd: Ik ben dat meisje in het Rolling Stones T-shirt. Ik weet niet of hij wist wie dat waren, of wat hun logo was (die tong, duuh), maar ik vond 't gewoon vet om te zeggen. Ik had hem toen ook aan, en het ging echt ongelofelijk slecht, maar dat maakt me niets uit want iedereen keek toch naar dit t-shirt, met daaroverheen mijn knalrode adidasvest, waar ik verliefd op ben want hij zit zó goddelijk lekker. Ohh!

Ik vind zulke shirts altijd wel leuk. Een vriend van me heeft een vest met Rammstein erop. Die MOET ik hebben, ik vind dat dus echt geweldig.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!