woensdag 20 april 2011

Leuke site!

Jongens en meisjes, ik heb iets grappigs ontdekt met aardrijkskunde.
Mijn leraar liet de volgende site zien om het te hebben over het probleem dat er veel te veel mensen zijn:
www.worldometers.info/nl

Wat je daar onder andere kan zien:



Dit zijn allemaal verouderde beelden, het veranderd namelijk per seconde. Can you Imagine? Het is ook heel leuk om te zien hoe alle cijfertjes verspringen. Er staan ook dingen bij als aantal mensen die per dag sterven van de honger en mensen die zelfmoord plegen en geld dat dit jaar uitgegeven is aan drugs enzo. Al vraag ik me af hoe betrouwbaar het is, het zal wel niet exact waarheidsgetrouw zijn maar erg veel kan het ook niet afwijken. 

Maar dat wilde ik alleen maar met jullie delen. Als jullie nog leuke sites hebben, laat het me dan weten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!