vrijdag 11 februari 2011

And my friends were like whatéver, you'll find someone better..

Omg! Ik ben echt vreemd wat muziek betreft. Ik ken zowat het hele repetoir van de Beatles (uit mijn hoofd), en ik ben gék van Lady gaga, Amy Winehouse en the modern jazz quartet (die muziek is overigens 60 jaar oud). Maar nu ben ik weer verliefd. Verliefd op een iemand die ik alleen via internet ken.. Mika. Ik bedoel, OMG hoe schattig kan je eruit zien?!

I think he's cute. Ook al maakt hij een sóórt ván gay-music.. (I can be brown, I can be blue, I can be VIOLET AS THE SKYYYYYYY, met die hoge noten). En gay = merry = vrolijk. Ik bedoel.. kijk zelf maar! Hij is.. hij is.. *zucht*

Ik bedoel.. ik denk alleen.. I think we should give it a go!  Does remind me of someone..



Aaahhhhhhhhhh.... *kwijl* Adrian Grenier.. OMG!
Does remind me of someone...

Jeeeeeej.... Oeh.. Jeeeej! Javier Guzman!

Als ik aan hen denk, denk ik aan..


Tja..

WIL JE MET ME TROUWEN?
MAG IK JE TELEFOONNUMMER?
IK WIL EEN KIND VAN JE!

Ooit vind ik mijn eigen Adrian Grenier/Mika/Javier Guzman.. kan niet wachten.

Zul je zien he, ga ik er met een blonde gózer met stijl haar een totaal geen gevoel voor humor vandoor.. Nohh, not gonna happen! Ik val niet op blond. Naja, soms wel. Meestal niet. Bijna nooit.

Wat maakt het ook uit, ik blijf dromen..

Oja, even voor de duidelijkheid lieve kijkbuiskindertjes, ik ga natuurlijk voor het innerlijk. Het is alleen dat mijn interesse direct wordt gewekt als er een leuke jongen met schattige bruine krulletjes voor mijn neus staat. Die blijven hangen, daar krijg ik leuke dromen over, ook al heb ik nog nooit een woord met ze gesproken, haha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Kate Nash- We Get On



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!