zondag 13 februari 2011

One after 909

Wij zijn de leukste school van Nederland. Nouja, we gaan het worden. We staan al in de top 5 (wat ons al een party in HMH heeft opgeleverd), en we gaan op de eerste plek belanden ook.

De check out, waar we dus worden getest op leukheid..


En de jongen die de samsung galaxy s heeft gewonnen waarmee
bekend werd gemaakt dat we gewonnen hadden..


Dit was een korte zondagupdate, ik heb het vrij druk maar ik wilde toch mijn school even in het zonnetje zetten. Ik bedoel, hoeveel scholen staan nou daadwerkelijk in de top 5? (ja, 5, haha) Ik bedoel dus maar.

Wat ik ook moet zeggen, de organisatoren hebben echt kei en keihard gewerkt om er iets leuks van te maken. We moesten allemaal in het wit en ik denk dat ook 95% ook echt in het wit kwam. De hele aula werd versierd en het was zelfs best goed in elkaar gedraaid ook. Leuk gedaan dus.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!