maandag 28 februari 2011

Fuck google, ask me!

Jaa, er is iets wat jullie niet weten en ik wel!

Ik heb hier bij blogspot namelijk een tabblaadje met statistieken, dat laat zien hoeveel bezoekers ik krijg, wanneer, hoelaat en waar deze vandaan komen. Maar mijn persoonlijke favoriet is de zoekwoorden. Deze laat zien met welke zoekwoorden ik op google ben gevonden. Hahahaha! Lees verder om te lezen hoe mensen mij vinden, en om erachter te komen wat tot nu toe de leukste zoekopdracht was die op mijn site uitkwam!

Ik ben gezocht op 'de clou van Black Swan' en 'misselijk van Black Swan' (ha! ben dus niet de enige!)

Maar ook een paar keer op 'Beugel' bijvoorbeeld.

Maar nu zitten er ook een paar bij waar ik wel om moet lachen, zoals:
'afbeelding in zeven sloten tegelijk lopen', ik bedoel huh? en dan vraag ik me weer af, hoe moet ik me dan zo'n afbeelding voorstellen?

Dus ik ging zelf op de googletour en typte in 'afbeelding in zeven sloten tegelijk lopen' This is what happend:

in google intikken bij afbeeldingen..

En dan krijg je plaatjes die op mijn site staan. Huh? Haha! Maar geen eentje
die echt laat zien van in zeven sloten tegelijk lopen... Dus ik probeerde er zelf
maar eentje te maken:


Hahaha, heel leuk.

Maar dan nu toch even wel de zoekterm waarvan ik me het meeste afvraag van 'hoe komt die in godsnaam bij mij terecht?' Dus, de winnaar van de vreemdste zoekopdracht tot nu toe is geworden:

www.yuotube jongen kus de voeten van oma

Begrijp me niet verkeerd jongens, ik heb heel erg respect voor iedereen en ik probeer niemand hiermee belachelijk te maken, ik vraag me alleen af waarom die zoekopdracht bij mijn blog uitkomt.. Dus ik ging wederom op onderzoek uit..


Voor jullie informatie, ik bespaar jullie even een miljoen plaatjes van
zoekresultaten die ik kreeg maar ik kon geen verband met mijn blog leggen!
Misschien op afbeeldingen?


Nee.. Het blijft een mysterie want ook verder naar beneden
gescrolld kon ik geen verband vinden.. Dus hoe kan iemand
met deze zoekopdracht op mijn blog terecht zijn gekomen??


Het blijft dus een groot mysterie. Heeft iemand een idee? Weet iemand het beter? Anders blijft het hét grote mysterie van Goudlokjezone.blogspot.com

Woehoehoehoe!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!