woensdag 16 februari 2011

Things that I like..

I like.. Zonneschijn als ik op de fiets zit
I like.. Muziek gemaakt tussen 1930-1980
I like.. Mensen die tegen je praten, ook al ken je ze niet
I like.. Het gevoel van verse sokken
I like.. Zaterdagochtend, it's like a precious gift to me
I like.. Een cadeautje voor iemand vinden als ik echt goed gezocht heb
I like.. Het gezicht van iemand die een heel mooi cadeau krijgt
I like.. Iets nieuws leren over iets waarvan ik dacht dat het saai was maar dan toch heel leuk blijkt te zijn
I like.. Het leven in het algemeen
I like.. Een goed boek
I like.. Nieuwe kleding
I like.. Mijn vogel
I like.. you, you you!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

I wanna - All American Rejects

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!