zondag 27 februari 2011

I just want your kiss boy!

Zoenen. Mensen doen het veel, mensen doen het vaak, mensen doen het graag. Op straat, op school, in de bioscoop, in de stad, op de bank en in bed. Wij singles vinden het er maar smerig uitzien. Behalve in films. Dan zwijmelen we erin weg en doen het liefste mee. Hier een paar van mijn favoriete

Filmkusjes




Coyote Ugly, heb ik nog nooit wat over geschreven maar wel een
superleuke film, komt denk ik nog wat over.. Misschien.. Maar ik barst van de leuke
ideeën, dus dat kan nog even wachten.

De kus uit Stardust, sweeeet.


De kus uit Sky High, omdat het zo'n leuke film is


The House Bunny. Need I say anything more?


50 first dates.. oehoehoeh!

50 first dates.. isn't she lovely?


50 first dates.. nothing can beat a first kiss..


ja hé, het zijn niet voor niets 50 first dates he!


Oke, 50 first dates, nu hou ik op met die film.. Maar
hij is zó romantisch! Waar vind je nog zo'n trouwe gozer?
Iemand die zo romantisch is dat hij ervoor zorgt dat
het meisje van zijn dromen elke dag weer opnieuw verliefd
op hem wordt? Waar kan ik zo iemand vinden?

Nu mijn persoonlijke favoriet aller favorieten,
De Kus der kussen
Winnaar van De Kus Van Het Jaar
Dames en Heren:


Tja.. Spiderman 3..

Nu moet ik er wel bij vertellen, ik heb spiderman 3 destijds in de bioscoop gezien, in luxemburg, engels gesproken en duits en frans ondertiteld, en toen greep die kus me al aan. Niet dat ik de persoon naast me wilde kussen, maar gewoon dat het zo'n orginele kus is. Ik vind dat altijd wel wat hebben! Ik was trouwens met een vriend van me toen, die had de film uitgekozen. Het is verder niet echt mijn soort film. Just so you know.
Dus dit waren mijn favoriete kussen, ik weet niet of jullie die ook hebben? Ik weet, die kus uit The Notebook is ook legendarisch maar ik heb die film nog nooit gezien en dan vind ik het niet cool dat ik dan wel die kus erbij ga zetten. Daarom staat hij er dus niet. Maar ik weet dat die ook mooi is. Is The Notebook eigenlijk een leuke film? Hij spreekt mij gewoon niet zo aan.. Moet ik het wel proberen?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kiss that Grrrl - Kate Nash

3 opmerkingen:

Leuke Reactie? Plaats hem hier!