donderdag 24 februari 2011

I just came to say hello

Ik had vorige week een grote party in de Heineken Music Hall (wat ik nu af ga korten als HMH), en ik dacht, laat ik daar es wat leuks over schrijven. Nou, om te beginnen, de muziek was echt slecht (oke, dat is niet leuk). Er waren zegmaar optredens van.. party squad (ofzo?), Inna, Destine, enzo, en eigelijk speelde niemand behalve Destine live. En wat ze live deden klonk vals. Er was ook een winnaar van the voice of holland, eeh.. ben zijn naam kwijt, maar die zong te kweelerig, in ieder geval niet mijn stijl. Terwijl het zo'n man is die onder de tatoeages zit en heel goed in een of andere vechtsport is.. Jullie kennen hem vast wel.. Iets van.. Ben.. Saunders? Ofzo?

Maar we hebben wel de leukste lerares van Nederland. En het was heel gezellig met mijn vriendinnen. Dat is positief!

Alleen om te laten zien hoeveel mensen er wel niet waren..

Hier dus vanuit ongeveer het midden van de HMH.. Wat een drukte he?


eeh.. destine volgens mij, of hoe heetten ze ook alweer


Geen idee wie dit is. Ze was vlaams, volgens mij.

Dat soep en babyvoedingdieet maakt dat ik ietsje ben afgevallen. En je mocht
geen eten mee naar binnen nemen maar ik kon niets anders eten dan babyvoeding (beugel)
dus ik had een beetje honger, want ik moest mijn babyvoeding weggooien
van die.. mensen. Ik zag sowieso erg bleek.


Jaaa.. steek allemaal je samsung in de lucht voor gratis reclame...
In the end, that's where it's all about..

Wel leuke foto's he? Het ziet er gezellig uit zo. Het was ook wel leuk, leuker dan gewoon school ik was alleen zo laat thuis.. En moe van al het springen natuurlijk, partyhardy! Het was dus wel een ervaring maar niet eentje die je ongetwijfeld ooit mee moet maken. Niet lullig bedoeld, natuurlijk hartstikke aardig van Radio 538 dat ze dit organiseerden, dankje, maar het was niet mijn stijl.

Houden jullie van dit soort events?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!