zondag 20 februari 2011

En ja, het wás awesome

Woensdagavond ben ik met mijn beste vriend (ja, die van Black Swan) naar een kerk geweest. Niet omdat we een geloof gingen beleiden, nee, maar omdat één van mijn beste vriendinnen daar een optreden had.

En dan is ze fanastisch.
Ze speelde een stuk met drie delen, of meer drie verschillende stukken, dat weet ik niet precies, maar anyway, ze was awesome.
Oke, het eerse deel was wat vaag, volgens mij vond ze dat het minst leuk, ze maakte ook een paar foutjes (niet dat het opviel). Het tweede deel/stuk ging gewoon erg goed, ze vond het leuk om te spelen, dat zag je wel.

Maar bij het derde stuk, wow. Dat was iets met vuur (stond in het programmaboekje) en ze speelde het ook zo. Dan gaat haar mond open en krijgt ze blosjes en begint ze met die harp te bewegen en in zichzelf te praten (althans, zo lijkt het), fantastisch gewoon.

Ik vond haar ook de enige die echt vol overtuiging speelde, ze ging er ook echt in op. Maar misschien ben ik bevooroordeeld. Ik vond de jongen met de hobo ook heel goed, echt heel goed, maar die kende ik niet.

Ik heb trouwens geen foto's gemaakt, het was een kerk en de akoestiek was zó goed dat je eigenlijk alles hoorde, er zat ook de hele tijd iemand voor me te praten. Een vrouw, steeds tegen haar man, en die man had zoiets van "hou je kop, stomme trut", en ik dacht precies hetzelfde maar ze blééf maar doorgaan. Uiterst irritant. Dus ik heb maar geen foto's gemaakt.

Maar het was geweldig en ik hoop toch dat ik jullie een beetje enthausiast heb kunnen maken, mede door mijn vorige artikel.

dus, ik hou het voor gezien, ik ga lekker slapen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!