woensdag 23 februari 2011

Ohmygod, they killed Kenny!

Southpark. Ik ben één van die weinige meisjes die daar van houdt. Het is een jeugd ding, het begon al toen ik een jaar of 7 was, en mijn vader mij ophaalde van de oppas en voor de tv zette, waar om kwart voor zes op foxkids Shin Chan begon, en dan om 6 uur op Veronica Southpark. Hij dacht, leuk! Tekenfilmpjes! En ging in de keuken staan. Totdat ik op een gegeven moment aan hem vroeg: papa? Wat is necrofilie? Toen was het even schrikken. Maarja, het was al te laat om mij te verbieden om ernaar te kijken en ik heb nooit tekenfilmpjes nagedaan (zo'n kind was ik niet). Ik heb ook altijd overal naar mogen kijken. Toen ik klein was.

Maar nu is het dus een soort van favoriete programma. Ik kijk nooit tv, ik moet bekennen, ik heb in mijn hele leven nog nooit één aflevering van GTST, Glee of Grey's anatomy gezien. Wel van House. En Monk (kent iemand dat nog?) En Pokémon natuurlijk, my precious. Alleen niets kan southpark evenaarden.

En het gekke is, ik vind het niet eens zo leuk, het is alleen makkelijk om te kijken terwijl ik huiswerk maak, en het is op tv als ik tv kijk (dat is wanneer de meeste mensen eten, wij eten altijd vrij laat). Dus. Ben ik nu gek? Of het geslacht meisje niet waardig? Kammij 't schelen.





All plaatjes zijn van southparkstudios Kijk online!

Dat is dus wat ik leuk vindt..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!