vrijdag 18 februari 2011

HELP!

Ik krijg een BEUGEL!



Ja jongens, het is zo ver. er wordt eindelijk iets aan mijn scheve mondje gedaan. Even voor de duidelijkheid, ik heb echt scheve tanden, en een te kleine kaak (maar wat is dan normaal?). Ik ben niet bang, ik ben niet zenuwachtig, ik baal gewoon verschrikkelijk. Ik heb namelijk al eens een beugel gehad en toen hebben die orthodontisten me laten stikken en die beugel er uitgehaald (en niet gespalkt, en niet met een afbouw) en toen gingen ze wéér scheef staan. DANKJEWEL.

Jullie staan op nummer één van mensen die ik niet mag, de orthodontist.

Even voor de beeldvorming, ik zal het jullie laten zien. Dit is echt een uitzondering, ik schaam me dood voor mijn mond. Ik lach ook nooit met open mond. Echt niet.


En zeg niet dat het meevalt. Zie je die voortand? Jak.

Nu gaat het dus beginnen. Pijn, pijn en nog eens pijn. Jeeej.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!