dinsdag 15 februari 2011

Shake it like a polaroid..

Het is vandaag dinsdag, een normale dinsdag, ik heb vandaag zoals gewoonlijk twee tussenuren ingeroosterd, en vanavond heb ik gitaarles. En dan moet ik ook nog een gaatje vinden om huiswerk te maken.. Oh oh oh het is me toch wat..

Anyway, ik wilde even zeggen dat ik morgen waarschijnlijk naar een voorstelling ga van een vriendin van me, die bij dezelfde muziekschool als ik zit, en heel mooi harp speelt. Ik dacht, ik ga daarheen, lekker genieten en misschien kan ik jullie dan binnenkort duidelijk maken waarom ik zoveel van haar harpmuziek houd.
Ze zit ook bij de beste leerlingen van mijn muziekschool, wat natuurlijk awesome is, maar ze is zo goed dat het me ook niet verbaast.

Ik moet nog wat vertellen, ik had laatst dus (zaterdag) een gitaarcursusdag en daarna een voorstelling en ik moet eerlijk zeggen dat jongens echt sexy zijn als ze gitaarspelen, or is that just me? Het geeft ze net dat beetje extra. Maar misschien is gewoon het feit dat mensen die een hobby/passie hebben, altijd sexier zijn. Dat kan natuurlijk ook. Ik bedoel, hoe aantrekkelijk is een jongen die met liefde een instrument bespeelt, of met veel plezier drie keer per week op een modderveldje staat te voetballen. Dan kan hij zich ergens voor inzetten en dan weet je dat hij zich ook voor jou in zou kunnen zetten. Dat is altijd leuk. Maar verder over dat gitaar, misschien vind ik dat ook wel aantrekkelijk omdat ik niet hou van mannen met lange nagels. Dat vind ik verwijfd. Maar, ik baal er wel van dat mijn nagels zo kort moeten zijn. Hmmm... Dillemma..


Short nails forever! jee of nee?

Wow op die foto lijkt mijn gezicht trouwens best vlekkerig, alhoewel ik dat eigenlijk helemaal niet heb. Maar deze foto is met mijn webcam gemaakt, en dus is 'ie niet zo supergoed en mooi en geweldig.. Ik vind sowieso eigenlijk die hele foto niet zo geweldig maar hij laat mijn nagels zien en daar gaat het om. 

Maar ik dwaal heel erg af, oorspronkelijk vertelde ik alleen maar dat ik naar een harp zou gaan luisteren. Ik heb van die vriendin ook al wel ander materiaal, dat ze me ooit gegeven heeft, ik zal het hieronder zetten dan wil je nooit meer een ander instrument horen (behalve de gitaar, die is awesome)




enjoy, my first video e-vâh

xxxxxxxxxxxxxxxxxx











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!