zaterdag 19 februari 2011

It's only a good thing if you make it a good thing.

Soms zit het gewoon mee. Dan heb je van die momenten waarop je denkt van, fuck, wat heb ik toch een geluk. Ik heb dat nu. Ik ben denk ik de gelukkigste persoon op aarde en omstreken.

Zo heb ik bijvoorbeeld mijn gitaarrapport gekregen, ik had allemaal achten! Jeeej! Dat is toch goed? Wij krijgen altijd gitaarrapporten, alsof het een schoolvak is zegmaar. En dan krijg je cijfers voor je repetoir en je klank en je ritme en je inzet en motivatie enzo. En dan is een acht toch wel netjes.

Ik heb 17 februari trouwens een optreden, dus woon je in utrecht, kom dan kijken. Ik weet nog niet precies hoelaat het begint maar och.

Nog meer positieve dingen. Ik heb nog een paar dagen voordat ik mijn beugel krijg. Het is een bijtplaatje en het zorgt ervoor dat ik mijn kiezen niet meer op elkaar kan zetten (dat wordt lachen). En daarna krijg ik een slotjesbeugel (nooohhh). Maar ik ben dus even nogbeugelloos.

eehm..

Ik ga woensdag winkelen (utrecht lekker onveilig maken) met een vriendin van me. Jeeej!

14 maart is het pidag! Jeeej!

Omg het leven heeft echt veel te bieden als je het zo bekijkt...


waylon - happy song

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!