zaterdag 5 februari 2011

You have zero friends

Facebook.. ik dacht, waarom ook niet. Maar ik heb het nu een kwart dag en ik heb er al schoon genoeg van. Is er een manier om je account te wissen? Of ben ik te voorbarig?

Ik heb niets tegen sociale netwerken, hyves, myspace, facebook.. geweldig allemaal maar ik denk dat het toch niet zo mijn ding is.

Besides, ik heb me alleen maar aangemeld vanwege die aflevering van southpark..

Whatever, het punt is, jullie lezen dit en ik zit in de Bios en dan kijk ik de film Black Swan. En, nu we het er toch over hebben, dat doe ik met een heel speciaal iemand ^^.
Oke, niet zo heel speciaal, mijn beste vriend, maar ik had jullie toch ff tuk he! Jullie dachten dat ik een vriendje had he! Nee, helaas.

Dan wil ik naar de clou van dit verhaal, ik ben erachter gekomen dat er minstens 6 bioscopen in utrecht zijn. Minstens. En dat is toch een beetje opmerkelijk want ehh.. ik bedoel hoeveel heb je er nou eigenlijk nodig? Is dat niet een beetje overdreven.. doe gewoon één hele grote ofzo, krijg je gelijk ook meer omzet?!

Anyway, ik ga nu naar een hele fancy bios, eentje met een naam die ik eigenlijk nu alweer vergeten ben, maar het is wel een kwartier lopen. Prima, maar die film draait gewoon nergens anders en ik MOET HEM ZIEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!