dinsdag 1 maart 2011

Beugel Update


Ik vloek niet graag, maar nu toch wel. Want scheldwoorden zijn bijna nog de enige woorden die ik kan uitspreken. Even de letters die ik niet kan zeggen:
c t s z j x

Dus zinnen als "he ik kom me ziek melden want ik heb een nieuwe beugel'',  klinken opeens als

Hééw icg cgom me ssshhhiek melden *kokhals* want icg heb uhm njie beughel. Die kokhals, omdat ik op dit moment niet meer dan twee zinnen kan zeggen en daarna moet ik kokhalsen. Niet leuk nee!


Oh, ik baal. Ik baal zo! Ik kan geen cola meer drinken. Ik ben cola verslaafd! Ik mag geen toffees meer, terwijl dat eigenlijk de enige dingen zijn die ik lus qua snoep! Ik mag geen lollies of zuurtjes meer, maar dat is niet erg want die passen nu toch niet meer in mijn mond. Maar, zei de orthodontist vrolijk, 'je mag wel kauwgom kauwen van mij, al zal je dat waarschijnlijk niet lukken want je kan je kiezen niet op elkaar zetten'. U hoort het al, één grote party in mijn mond nu. En mijn humeur is gedaald naar -2. Ik wil hem niet meer. Ik wil het niet. Ik wil hem niet. Haal hem er alsjeblieft nu uit. PLEASE!

Maar dat gaat toch niet gebeuren, ik moet er maar mee leren leven. En er zitten ook voordelen aan..

...

...

...

Oja, ik kan niet meer op mijn wang of tong bijten, want ik kan mijn kiezen niet op elkaar zetten.

Tot zover de voordelen??

Dus ik heb hem maar Charlie genoemd. Naar dat personage uit die film met Robert de Niro en Dakota Fenning.. Ehh.. Hide and Seek. Niet een supergoede film.. Daarom dus.

Ik heb een paar foto's gemaakt, wie wil zien?


Hier zie je het. Het is een plateau dat ervoor zorgt dat mijn kiezen naar
elkaar toe gaan groeien. En daar zie je ook mijn beroemde scheve tand.

En hier zie je hoe ver ik mijn kiezen maximaal op elkaar kan zetten
schrik niet, dat is de bedoeling van dit hele eieren eten volgens mij.

We moeten er maar het beste van maken, we zien wel hoe het afloopt en hé, het is maar tijdelijk.

Weet iemand nog iets om me op te vrolijken?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!