zaterdag 12 maart 2011

Bloody mary's lacking at tabasco

We zitten nu op opgeveer 2/3 van het schooljaar en ik heb het gehad. Mijn wezenlijke onuitputtelijke honger naar nieuwe kennis heeft maagproblemen en alles wat er in komt, loopt er weer uit als vloeibare poep. Ik wil vakantie! Zomer! Weg!

Misschien heeft het ook te maken met dat een deel van mijn vrienden zich op dit moment klaar zit te maken om examen te gaan doen, en alsmaar lopen te verkondigen hoe leuk ze het wel niet vinden dat ze bijna van de middelbare school af zijn terwijl ik nog 2 jaar moet hierna. En daarna nog studeren... Maar ik leer zo hard en het is zo moeilijk allemaal en let's just admit it, ik ben niet 's wereld slimste. Ik moet echt wel hard werken en mijn schouders eronder zetten en gemotiveerd blijven enzo. Toch zou ik liever niet naar de Havo willen, gewoon omdat ik wel van een uitdaging houd. Maar een jaar is zo lang! Elk jaar moet ik door zien te komen, en elk jaar lukt me dat net. Oke, op dit moment gaat het twee keer zo goed als alle jaren daarvoor, maar ik heb nog steeds moeite met concentreren en aandacht erbij houden.

De laatste twee jaar gingen ook echt heel slecht. Ik heb laatst mijn cijfers op internet bekeken van de voorafgaande jaren, alle jaren, en amai amai amai wat een soepzooitje. maar de eindrapporten waren best aardig. Maar steeds maar net toe net aan, en mijn zelfvertrouwen heeft wel enkele zware klappen gehad.

Genoeg oude koeien de sloot in geduwd, het gaat over nu. Nu gaat het aardig. Ik haal over het algemeen gewoon gemiddelde cijfers en ik ben een beetje saai, heel nerd en ik werk hard. Iets te hard voor mijn gevoel. Ik ben geen meisje met 3 miljoen vrienden en elke week een andere jongen. Gewoon zoals altijd.

Ik wil gewoon dat er iets gebeurd. Dat ik weer motivatie krijg. Ik kijk maar boven, wachtend op een nieuw avontuur dat uit de lucht komt vallen. Of een leuke jongen.

Ik moet het gewoon nog even uithouden. Nog heeel heeel eventjes.

Nog heeeel heeeel heeeel eventjes..

En dan heb ik ook weer ff vakantie.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
I Need a Holiday - Scouting for girls


P.s. Bij deze wil ik ook even mijn beste vriend feliciteren, vandaag 16 jaren jong geworden, keep goin' en ik verheug me nu al op 6 weken geplaag omdat ik nog 15 ben. Maar niet heus. Haha. 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marilyn Monroe - Happy Birthday

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!