donderdag 3 maart 2011

We waren grooee-hoe-hoen als gras..

Allstars. Converse. Mijn favorieten. Ik kan niet zonder die schoenen. Ze zitten zo lekker... Ik heb er drie, twee hoge en een laag paar.

En ik heb fotos!






Dat groene paar heb ik al jaaaren en  het begint nu echt uit elkaar te vallen, maar van al mijn converse zit dat paar juist het allerlekkerste.. En als je bedenkt waar die schoenen me nou doorheen hebben gesleept.. Vriendjes.. Ziekte.. Regen en Zon.. Het zijn echte veteranenschoenen! Die moet je in ere houden. Als een man zonder benen terugkomt uit een oorlog gooi je hem toch ook niet weg?
Oke misschien niet de meest smaakvolle vergelijking maar..

Dat zwarte paar, de lage, die zijn het nieuwst, die ik heb in de vakantie van mijn ouders gekregen omdat ik goed kan onderhandelen (maar paapaaaaaaaa *blink blink* asljeblieehieeeeft). Dat rood-blauw-witte paar heb ik zelf gekocht en dat groene paar heb ik ooit gekregen van mijn ouders omdat ze toen in de aanbieding bij de Makro waren.

Maar het zijn mijn lievelingsschoenen. Ik vind ze gewoon zó lekker zitten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!