vrijdag 18 maart 2011

In het zonnetje gezet..

Vandaag weer iets compleet anders dan gisteren. Vandaag zet ik namelijk iets in het zonnetje. Ik wil dit vaker doen, positiviteit heerst.

Dus vandaag, omdat het vrijdag is:

De BIC PEN




 Eerst wat achtergrondinformatie over het merk. Bic is Frans en maakt naast pennen ook aanstekers en scheermesjes. Het bedrijf is opgericht in 1945 (!). Natuurlijk is de Bic Pen het bekendste onderdeel van het bedrijf. Deze pen is bedacht door een meneer en die heette Lázló Bíró.

De bic pen werd een wereldwijd succes, en Bic ging ook andere dingen produceren zoals kajaks (kajakken?) en bootjes enzo. Dat is weer heel iets anders he!


Echte BicBoten haha!

Dit plaatje vond ik op internet, dat is nog eens multifunctioneel!


Als ik aan bicpennen denk, denk ik aan mijn opa en oma in Limburg. Elke keer als ik daar ben en ik heb een tas bij me, dan zit er als ik thuis kom altijd een enorme ladin bicpennen in. Die stopt mijn opa erin want pennen, daar heb je er nooit genoeg van.

Zo, dat was het. Geen overdreven lange verhalen maar gewoon een klein weetje aandacht voor dat wat het verdient.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!