dinsdag 29 maart 2011

Up in the air, up in the air.

Ik heb een heeeeel zwaaaaar leven
Nee echt waar, alles is bij mij gewoon
moeilijk moeilijk moeilijk...
Ik heb een heeeel zwaaaaar leven
Het is echt waar
Het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar..

Dit zing ik vaak als ik naar school fiets. Alleen als ik met iemand samen fiets in ieder geval, nouja, alleen als ik samen met een vriend van me fiets. Maar dat komt niet zo heel vaak voor want we hebben een heel uiteenlopend rooster (als in, hij heeft echt een rottig rooster en ik een heel relaxt, en dan gaat dat moeilijk).

Maar toch, het blijft een grapje, naar dat liedje van brigitte kaandorp:

Ik heb een heel zwaar leven

Maar nu waarom ik dit zeg. Ik heb namelijk ook iets, op donderdag, dan ben ik pas om tien over vier uit en heb ik ook nog eens de laatste twee uur gym. Dus ik ging donderdagochtend weg en bedacht me dat dit er wel schandalig uitzag:


Bepakt en bezakt op weg naar school. Schandalig. P.s. Ja
Dit was om 8 uur 's ochtends, Sorry voor mijn hoofd. Leuk
bijpassend tshirt trouwens. Hahaha. Boos konijn.

Maar ik bedoel die tassen.. dat is toch wel een beetje genant hoor. Zoveeeel! Maar ik vind het niet heel erg, ik hoef maar tien minuten te fietsen.. Maar ik loop er dan wel (heel even) mee rond op school. Gelukkig zijn het wel hippe tassen (ahum ahum?).

Gelukkig maak ik dankbaar gebruik van mijn kluisje, waardoor mijn tere schoudertjes worden gespaard. Ik heb trouwens best tere schoudertjes, ik ben niet zo heel stevig. Zegmaar model IKEA waaibomenhout.

Dus dat waren mijn frustraties. Hebben jullie ook van die zware bepakkingen, alsof je de mount everest in plaats van de middelbare school moet doorstaan?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!