zaterdag 5 maart 2011

Doe mij ook maar een nieuw hoofd..

Jaa, want dat kan nu! OhMyGod ik heb nu zo'n leuke site ontdekt! http://www.taaz.com/. En daarmee kan je jezelf een geheel nieuw uiterlijk geven! Nou dat wilde ik eigenlijk wel eens testen... Ik heb een mooie reportage voor jullie gemaakt, kijk je mee?



Ik ging naar de site toe.



Hier werd mij precies uitgelegd hoe mijn foto eruit moest zien. Ik mocht er zelf een uploaden of ik mocht kiezen uit één van de vele modellen. Ik ging er eentje uploaden natuurlijk. Dat werd een hele lelijke die ik zelf snel met de webcam maakte, kijken of we hem nog mooi zouden kunnen krijgen:

There you go..

Oke, dus ik ga die foto uploaden. Dat gaat echt flitsend snel!



Dan moet ik hier de coördinaten aangeven, de punten in mijn gezicht. Dit doe je daarna ook met je ogen, je mond, je wenkbrauwen..


Dan wordt het tijd om de makeover te starten . Hier kan ik mijn foundations kiezen enzo, en het leuke is, ik kan ook verschillende merken en verschillende prijscatagorieën uitzoeken. Daarna kies ik concealer, blush, bronzer.. Het is niet verplicht maar je kunt het doen. Ook ogen, winpers, wenkbrauwen en zelfs je oogkleur kun je aanpassen. Dan komt er bij mij dit uit:



Als je daarmee klaar bent kan je een kapsel uitzoeken. Dat is eigenlijk best wel grappig. Je kan namelijk kiezen uit een stijl van een bekend persoon, zoals Kim Kardashian en Jennifer Aniston enzo..

Ik besloot mijn kapsel of die van Kate Nash te basseren, omdat die naam toevallig bij me te binnen schoot. En ik even wilde checken of ze ook minder bekende mensen hadden.


Oke dat is dan ik met mijn haar erbij, mijn nieuwe ik. Ik zal ze naast elkaar zetten:

                                                Voor                                                     Na

Al met al, http://www.taaz.com/ is echt een aanrader als je een keertje iets leuks wil doen, misschien ook als je eens wil kijken of een andere haarstyle jou staat. Het is gewoon grappig maar niet levensbelangrijk om te doen.

Altijd leuk om zoiets te vinden toch??


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!