zaterdag 19 maart 2011

Wat is het in verhouding..

Ik zat te denken.. Een meisje dat ik ken zat werkelijk deze week iedere dag op te sommen welke dingen ze ging doen die dag en hoe weinig zin ze daarin had. Hoe kut iedereen tegen haar deed en hoe druk ze het wel niet had met feesten en verjaardagen komende maand en hoe stom het wel niet was dat ze geen tijd meer voor haarzelf had. Ik word daar eerlijk gezegd een beetje misselijk van. Wij hebben op dit moment alles. Jullie zijn vast wel op de hoogte van alle rotzooi die nu in de wereld speelt en ik vind dit een goed moment om eens na te gaan denken over hoe verwend wij ons gedragen.

Count your blessings, tel je zegeningen, zegt mijn vader altijd tegen mij als ik weer eens loop te klagen over iets wat nu zo onbenullig lijkt. Over het weer, over dat de dr Pepper op is of over dat mijn moeder de vieze eierkoeken heeft gekocht in plaats van de lekkere.

Ik ga dus eens voor mezelf op een rijtje zetten wat ik allemaal heb en kan en mag, doen jullie dat ook, dan zie je in dat je echt niet moet zeuren.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

LeAnn Rimes - Right Kind of Wrong

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!