donderdag 10 maart 2011

Eyecandy!

Oehw ik heb van een vriendin een leuke site gekregen! Op http://www.mymms.nl/ kun je je eigen m&ms maken, bestellen en opeten!

Ik vind het echt een superleuk idee voor bijvoorbeeld een trouwerij of een verjaardag, of gewoon voor de leut..


Jummie! Ik ben zelf niet heel gek op chocolade, maar ik kan zoiets dan weer wel waarderen. Ik vind het perfect als liefdescadeautje (je bent verliefd, en dan geef je dat aan je crush), en dan een leuke tekst erbij en ik lig bewusteloos in je armen! Als je het aan mij zou geven in ieder geval.. Ik bedoel hóe orgineel..





Hoe leuk. Geef toe. Ook al hou je niet van m&ms, dit is een leuk en orgineel cadeau dat zelfs de ergste m&mhater op inkeer kan brengen..

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!