vrijdag 11 maart 2011

Everybody let their hair down

Ik heb ooit al eens een artikel geschreven over dat ik niet wist wat ik met mijn haar aan moest. Ik weet het nog steeds niet, het is nu nog net iets te lang naar mijn smaak en het is zó zwáár. Maar ik zat zo wat te googlen en ik kwam bij mensen met allemaal verschillende kleuren haar en ik dacht, goh, wat leuk! Dus, ik ga vandaag een artikel over een lichaamsdeel plaatsen, het haar. Dat is ook deel van je lichaam, toch?

Hairdo/don't?

Whaaa je laat me schrikken!


In de catagorie Regenbooghaar:  


omdat deze meisjes nog best wel knap zijn, toch?

Oehw, wat heb jij daar op je hoofd?
"eeh.. rupsje nooitgenoeg, hoezo?"

Ik denk dat dit de winnaar is uit deze catagorie. Ik bedoel maar,
dat meisje heeft echt lef. Hoe krijgt ze dat zo omhoog trouwens?

In de Catagorie Lang Haar:


Hoe lang zou je daarvoor niet naar de kapper moeten?


Ha! Die hoeft geen handdoek meer mee te nemen
naar het strand!


En de winnaar van vandaag uit de groep 'Lang Haar'.
Moet ik het nog toelichten of zien jullie het zelf wel?


Overigen:


Ohhh.. mag ik aanraken?


Haha, zou dat echt zijn?


Ohh.. wauwie..

Oke dat was genoeg haar voor vandaag, ik denk dat ik nu in ieder geval genoeg inspiratie heb opgedaan om mijn haar wat minder saai te maken. Misschien die hanekam met regenboogeffect?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

p.s. Nog een leuke vraag voor jullie, wat heb je liever, krullen of stijl haar? Laat het me weten! 

5 opmerkingen:

  1. Gewoon mijn eigen stijle haar, al zijn krullen soms wel leuk voor een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij jongens krullen, bij meisjes lichte slag ofzo? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi ik vind slag bij meisjes heel mooi! Maar ik vind krullen bij jongens zooo leuk. Maar dat wisten jullie al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar niet jongenskrullen bij blond.. meestal. Dat is toch een beetje schaap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee maar ik val eigenlijk helemaal niet bij blond dus dan heb ik dat probleem niet zo ;) Maar ook bij niet-blonde jongens kan het schaap zijn hoor, maar dan een beetje viezig. Modderschaap. hangt ervanaf of het goed verzorgd is ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuke Reactie? Plaats hem hier!