maandag 21 maart 2011

Het R woord!

Reorganisatie.

Zoals jullie weten ben ik een fulltime scholiere. Ik sport zoveel mogelijk en hang graag met mijn beste vriend 's avonds op de bank enzo en ik speel gitaar én ik hou een blog bij.

Maar ik merk dat het gewoon erg veel werk is, elke dag een leuk artikel uit mijn mouw te schudden. Toen ik hieraan begon dacht ik van "ik kijk het even aan en dan zie ik wel hoe ik verder ga". Nu wel, dat tegenaankijken is gedaan en ik ben tot de conclusie gekomen dat het beter zal zijn als ik 3 à 4 keer per week ga posten, in plaats van de nu gebruikelijke 7 keer.

Ik weet zeker dat er dan ook leukere posts zullen komen en dat ik jullie meer kwaliteit zal kunnen bieden.

Nu ik dit schrijf bijvoorbeeld krijg ik al leuke ideeën...

Maar daar moeten jullie dus op wachten, Dat was mijn boodschap.

Oh, maar ik ga denk ik wel meer "spontaan" plaatsen, dus kleinde dingetjes die ik graag wil mededelen, en anekdotes enzo..

Als jullie dat leuk vinden?

En als het goed gaat en ik tijd over heb kan (en ga!) ik natuurlijk altijd meer schrijven. Maar ik heb het nu gewoon even te druk om goede artikelen te schrijven... Dus weet dat er niemand dood is als er opeens morgen geen geweldig leuk bericht komt.. Ik denk dan gewoon na over een nog leuker bericht dat misschien de dag erna er wél op staat.

Bedankt voor het begrip :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Blondie - One way or another

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuke Reactie? Plaats hem hier!