zondag 27 maart 2011

En ik voel de lentekriebels in mijn buik ja!

Ik ben op maandag altijd vroeg uit, en afgelopen maandag zelfs nog eerder omdat we 40 minuten rooster hadden in verband met rapportvergaderingen enzo. Normaal is het dus al een feest, nu nog meer, maar het werd pas echt een knalparty toen ik erachter kwam dat het echt goddelijk weer was. Dus wat deed ik, ik -kocht belachelijk dure aardbeien en frambozen en een bakje sla, de Elle en de Marie-Claire en een cosmopilitan en ging op het stijgertje in onze tuin aan het water onder gezelschap van een stel eenden lekker, nee héérlijk, relaxen.

Ik kwam helemaal in de lentemood en ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om een lentepost te maken. Eentje die je naar vers gemaaid gras laat ruiken, en je neus laat kriebelen. Bij deze dus.









Ahhhhhh.. Heerlijk al die lente in je bol!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kabouter Plop - Het is lente


1 opmerking:

  1. Heerlijke zomer foto's! En plop, kheb me gek gelachen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuke Reactie? Plaats hem hier!